Zamieszczone przez aniol
Prośba o rzut okiem na logi RS 1.8t
Zwiń
X
-
Prośba o rzut okiem na logi RS 1.8t
Witam,
zaczne iż specem nie jestem a przygode z kabelkiem i diagno zaczynam, uruchomiłem VCDS 1.0 ( z uwagi na windows 7). Check mi się pojawił z uwagi na błąd abs/esp: zrzuciłem z save logi które vcds mi wychwycił prosiłbym w wolnej chiwli, od czego zacząć, lub ewentualnie co jeszcze sprawdzić w vcds (i jak) gdyby byla potrzeba bardziej dokladnych tych logów, z góry dzięki za pomoc, nadmienie że od zakupu czyli jakiś dwoch miechów , lane jest 98 (orlen), wymienione świece, cewki, rozrząd, filtry, oleje:
Control Module Part Number: 06A 906 032 HN
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002
Software Coding: 11500
Work Shop Code: WSC 31480
2 Faults Found:
16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.
P0507 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Control Module Part Number: 06A 906 032 HN
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002
Software Coding: 11500
Work Shop Code: WSC 31480
1 Fault Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -
Friday, 20 December 2013, 16:12:34:0
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Control Module Part Number: 1C0 907 379 M
Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0102
Software Coding: 0019970
Work Shop Code: WSC 31480
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
Control Module Part Number: 1U1 907 044 A
Component and/or Version: CLIMATRONIC C 2.0.0
Software Coding: 11000
Work Shop Code: WSC 31480
2 Faults Found:
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
37-10 - Faulty - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-10 - Faulty - Intermittent
Component and/or Version: EVG GDL + AutoLWR 0002
Software Coding: 00005
Work Shop Code: WSC 31480
2 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01346 - Wire to igniter Unit
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
pozdrawiam
Darek
-
-
to nie sa logi tylko błedy zrób logi dynamiczne z bloku 2 20 33 115 118 .na 3 biegu od 1500-6500 obr . tu masz instrukcje jak robic logi http://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0.diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
logi cd
Witam, wrzucam logi bloków które podałeś: (jeżeli coś źle zrobiłem lub do poprawki daj znac postaram sie znaleźć inny dłuższy odcinek drogi ciezko w Katowicach o taki
aha i chyba mój błąd , STOP diagnozy wciskałem w trakcie hamowania kierowcy, z tąd pewnie za długie listy, staraliśmy sie na naszym cudownym obszarze zabudowanym osiągnąć 6k obrotó ale ciężko, jeżeli to nic nie da to czeka mnie A4 nocą
Z góry dziekuje za odpowiedz
pozdrawiam
Darek
Komentarz
-
-
Po kasowaniu bledu zrobilem na trasie wlasnie to diagno , lacznie jakies 30km i narazie nie wróciło. Ale te dwa bledy kasuje regularnie raz na tydzien
16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.
P0507 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Komentarz
-
-
musisz zrobic test szczelnosci . tu masz instrukcjie jak zrobic test szczelnosci tylko wypnij jeszcze DV z tipa i zaslep po nim kruciec .http://www.a4mods.com/index.php?page...tml&category=5diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Tak jak German81 pisał- gdzieś masz delikatną nieszczelność- ale doładowanie trzyma oki.Reszta potemOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
poinformuje was o wyniku jak tylko go zrobie
[ Dodano: Wto 07 Sty, 14 13:02 ]
Witam,
myśle że powód lewego luftu załatwiony, problemem był przewód : 06A103221BK 100zl <rotfL> nie znalazlem zamiennika, chyba takowego nawet nie ma. Zdjecie slabej jakości, widoczne dwa pekniecia na elemncie.
Potestuje Octe teraz przez kilka dni żeby się upewnić. Dajcie znać czy mam jakies inne logi teraz zrobić lub co możemy jeszcze sprawdzić. Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
DarekZałączone pliki
Komentarz
-
Komentarz